ادامه ی فضای امنیتی در شهر های کردستان

vbsgjh (1)آبشار سنه. پس از بحران درعراق و قریب الوقوع بودن استقلال کردستان عراق، حکومت اسلامی فضایی کاملا سربازی در شهرهای کردنشین کردستان ایران ایجاد کرده است.

آسونیوز:طبق خبررسیده به مرکز آسونیوز،طی روزهای گذشته نیروهای امنیتی حکومتی به شیوه های مختلف در سطح شهرها بصورت اماده باش کامل در امده و کنترل ها را گسترش داده اند.

طبق این خبر، این نیروها در شهرهای سنندج، سقز، کامیاران، بوکان، مهاباد، پیرانشهر، بانه و سردشت،نیروهای بیشتری را مستقر کرده و فضایی کاملا امنیتی ایجاد شده است.

همزمان عده ای دیگر از نیروهای لباس شخصی و عوامل حکومتی در میان مردم علیه اعلام استقلال کردستان عراق سخنرانی می کنند، درادامه این خبر نیروهای حکومتی مدتی پیش در شهر سقز مانوری سربازی به بهانه رعب و ترس وحشت شهروندان این شهر و از سوی نیروهای سپاه پاسداران برگزار گردید و در روز چندین بار هلیکوپتر در آسمان این شهر مشغول گشت زنی بوده است.

همچنین گفته شده که مراکز امنیتی مدتی است که از طریق تلفن فعالان سیاسی و مدنی را احضار کرده و فشار بر خانواده ها را مخصوصا خانواده هایی که یکی از فرزندانشان عضو یکی از احزاب مخالف جمهوری اسلامی است را بیشتر کرده اند.