محمدصدیق عزیزی از زندان اشنویه به مکان نامعلومی منتقل شد

خبرگزاری هرانا – روز پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ماه، محمدصدیق عزیزی شهروند اهل اشنویه از زندان این شهر به مکان نامعلومی منتقل شد. وی که در پادگان ارتش تهران دوران سربازی خود را سپری می‌کرد در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه، توسط ماموران حفاظت اطلاعات ارتش بازداشت و سپس به زندان اشنویه منتقل شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، محمدصدیق عزیزی شهروند اهل اشنویه، از زندان این شهر به مکان نامعلومی منتقل شد.

آقای عزیزی که در پادگان ارتش تهران دوران سربازی خود را سپری می‌کرد در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه، توسط ماموران حفاظت اطلاعات ارتش بازداشت و پس از انتقال به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی اشنویه نهایتا به زندان این شهر منتقل شد.

گفته می‌شود این شهروند طی روزهای گذشته چندین بار از زندان اشنویه به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در این شهر منتقل و سپس به زندان بازگردانده شده است.

تا لحظه تنظیم این گزارش، علیرغم پیگیری خانواده عزیزی، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه او اطلاعی در دسترس نیست.

گفتنی است، پدر این شهروند، لقمان عزیزی در تاریخ ۳۱ خردادماه امسال، توسط نیروهای امنیتی در اشنویه بازداشت و چند روز بعد به یکی از بازداشتگاههای امنیتی سپاه پاسداران در ارومیه منتقل شد. وی اواخر تیرماه امسال، از یکی از بازداشتگاه های امنیتی در ارومیه به زندان اشنویه منتقل و سپس با تودیع قرار وثیقه از زندان این شهر آزاد شد.

لقمان عزیزی پیش از این نیز سابقه بازداشت و محکومیت داشته است.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۰/۱۱/۳۰