صدور حکم اعدام برای یک متهم در تهران

خبرگزاری هرانا – یک زندانی متهم به قتل در تهران توسط دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، یک متهم به قتل در تهران به اعدام محکوم شد.

بر اساس این گزارش، ۱۹ فروردین‌ماه سال ۹۹، ماموران پلیس تهران از درگیری منجر به قتل مقابل یک منزل مسکونی با خبر و راهی محل شدند. شواهد اولیه نشان می‌داد جسد متعلق به کامران ۴۸ ساله است که در درگیری با برادر زن سابقش با ضربات متعدد چاقو از سوی او به قتل رسیده است.

جسد به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی فرستاده و تحقیقات برای شناسایی عامل قتل به نام کامران آغاز شد. چند روز از حادثه گذشت تا اینکه متهم شناسایی و دستگیر شد. او به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت. کامران در همان بازجویی‌های اولیه به قتل شوهر خواهر سابقش اعتراف کرد و گفت: «مقتول بدهکار بود اما طلبش را پرداخت نمی‌کرد. از طرفی به خاطر جدایی از خواهرم از او کینه داشتم. روز حادثه مقابل خانه‌اش رفته بودم تا طلبم را بگیرم، اما او فحاشی کرد. من هم عصبانی شدم و او را با ضربات چاقو کشتم.»

سپس پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه تنها اولیای دم که مادر مقتول بود در جایگاه ایستاد و درخواست اعدام کرد.

در پایان هیات قضایی متهم را بنا به درخواست اولیای دم به اتهام قتل عمد به اعدام و به خاطر ضربات منتهی به غیر فوت به دیه محکوم کرد.

هرانا -15 فروردین 1401