مرگ مشکوک مقدس یوسفی دبیر دبیرستانهای پاوه و مولف جزوات کمک آموزشی

hhhhhhhhhhhhhhhhhkiuبستگان این معلم پاوه ای، مرگ مقدس یوسفی را “مشکوک” قلمداد کرده و خاطرنشان می‌کنند که وی هیچگونه “عارضه قلبی و سابقه‌ی بیماری” نداشته است.

آسونیوز: بنابه گزارش رسانه‌های محلی و پزشکی قانونی، مقدس یوسفی دانشجوی دکترای برنامه‌ریزی درسی دیروز چهارشنبه 26 شهریورماه در هاله‌ای از ابهام جان خود را از دست داد. دبیر مدارس شهرستان پاوه بر اثر “ایست قلبی” در جلسه توجیهی مدرسین دوره ضمن خدمت در کانون فرهنگی تربیتی کرماشان و انتقال به بیمارستان امام رضا این شهر جان سپرده است.

دوستان و بستگان این معلم اهل روستای “داریان”، مرگ مقدس یوسفی را “مشکوک” قلمداد کرده و خاطرنشان می‌کنند که وی هیچگونه “عارضه قلبی و سابقه‌ی بیماری” نداشته است. نزدیکان این شهروند کُرد به نهادهای امنیتی استان کرماشان به ویژه شهرستان پاوه به دیده شک می‌نگرند و مأموران اطلاعاتی را عامل مرگ وی می‌دانند. تاکنون اخبار دقیقیتری از جزئیات “مرگ مشکوک” این شخصیت علمی در پاوه منتشر نگردیده است. وی در طول دوران فعالیت کاری ده‌ها نرم افزارهای آموزشی، محتوی الکترونیکی و جزوات آموزشی و کمک آموزشی منتشر کرده بود.

دکتر مقدس یوسفی دارای همسر و دو فرزند است و برای ادامه تحصیل در دوره‌ی دکترای رشته برنامه ریزی درسی تهران، منزل مسکونی خویش را فروخت. پیشتر و دراوایل اسفندماه گذشته نیز، یکی از شخصیت‌های علمی و سرشناس کرد در استان کرماشان به نام دکتر هومن گودرزی اهل شهر گیلانغرب پس از احضار به اداره‌ی اطلاعات، در هاله‌ای از ابهام جان سپرد.