یک انجمن مردم‌نهاد در فعالیت محروم‌زدایی ٧ روستای ثلاث باباجانی شرکت کرد+عکس

1آژانس کُردپا: خیرین جوانرودی در قالب یک تشکل مردم‌نهاد به مناطق محروم روستایی در ثلاث باباجانی جهت کمک به مستمندان شتافتند.
به گزارش آژانس کُردپا، شهروندان کُرد در چندین روستای منطقه‌ی “دول‌دره” پذیرای اعضای انجمن فرهنگی ـ اجتماعی آشتی بودند که برای کمک و یاری به خانواده‌های بی‌بضاعت فعالیت گروهی انجام می‌دهند.
انجمن “آشتی با زندگی” روز جمعه‌ی گذشته علاوه بر ارائه‌ی خدمات بهداشتی و دارویی میان روستائیان منطقه ثلاث باباجانی، لوازم‌التحریر رایگان نیز میان تمامی دانش‌آموزان مدارس توریع کردند.

خبرنگار کُردپا در ثلاث باباجانی از اعزام تیم ٣٧ نفره انجمن به ٧ روستای محروم منطقه‌ی دول‌دره خبر داد و گفت: در این فعالیت خیریه، پزشک، پرستار، ماما و اپتومتریست حضور داشتند و خدمات رایگان به بیماران ارائه نمودند.2

هم‌اکنون یک بیمارستان صحرایی به صورت سیار برای بیش از ١٥ هزار نفر در مناطق روستایی ثلاث باباجانی در نظر گرفته شده است.

روستاهای کتکه، بستان‌آباد، اناره، گرم‌دره، خورین، چهار دیوار و هال‌رش از روستاهای تابع دول‌دره می‌باشند که جزء مناطق بسیار محروم ثلاث باباجانی با بیش از ٢٥٠ روستا در استان کرمانشاه هستند.

چند هفته قبل این انجمن مردم‌نهاد با همراهی جمعی از ثروتمندان و خیرین مردمی شهر جوانرود برای کمک رسانی به مردم محروم روستاهای ثلاث باباجانی در خانه هنرمند عزیز ویسی گردهم آمدند.

انجمن آشتی تشکلی اجتماعی – فرهنگی می باشد که اواسط خردادماه امسال از طرف مراجع ذیصلاح مجوز فعالیت در حوزه‌های و شهروندی، سلامت و بهداشت، محیط زیست و پژوهش‌های اجتماعی فرهنگی اخذ کرده است.
3

4