دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۲۷ آذرماه، شماری از آتش نشانان تبریز و کارگران شرکت سیمان دهلران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع اعتراضی و اعتصاب زدند. همچنین تعدادی از سینماگران همراه حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی در اعتراض به بازداشت و برای پیگیری وضعیت این بازیگر سینما مقابل زندان اوین تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه ۲۷ آذر، تعدادی از سینماگران همراه حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی در اعتراض به بازداشت و برای پیگیری وضعیت این بازیگر سرشناس سینما مقابل زندان اوین تجمع اعتراضی برگزار کردند.

رخشان بنی اعتماد،‌ پیمان معادی،‌ میترا حجار،‌ هنگامه قاضیانی،‌ غزل شاکری،‌ لیلی رشیدی از جمله سینماگرانی هستند که در مقابل اوین جمع شدند.

 

تجمع شماری از آتش نشانان در تبریز
به گزارش اتحادیه کارگران آزاد، امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱، شماری از آتش نشانان در تبریز تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش معترضان در مقابل ساختمان شورای شهر تبریز خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی و ترمیم حقوق با توجه به سختی و خطرات شغلشان شدند.

اعتصاب کارگران شرکت سیمان دهلران
به گزارش کولبرنیوز، امروز یکشنبه ۲۷ آذر، کارگران شرکت سیمان دهلران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود مقابل ساختمان این شرکت دست به اعتصاب زدند.

 

خبرگزاری هرانا – ۱۴۰۱/۰۹/۲۷