نقده/ فشار رژیم ایران بر خانوادەهای پیشمرگەها و شهیدان حزب دمکرات

x11398.jpg.pagespeed.ic.2q3B1aIAXGکوردستان میدیا: رژیم اسلامی ایران از طریق عوامل خود، خانوادەهای شهیدان و پیشمرگەهای حزب دمکرات کردستان در نقده را تحت فشار قرار دادە است.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، طی مدت اخیر، رژیم اسلامی ایران از طریق عوامل خود، موجی از فشار بروی خانوادەهای شهیدان و پیشمرگەهای حزب دمکرات کردستان ایران را آغاز کردە است.

گزارش دریافتی از نقده حاکی از این می‌باشد که عوامل رژیم ایران اقدام به اعمال فشار بر خانوادەهای پیشمرگەهای حزب دمکرات می‌کنند و در ادارات رژیم، به امور آن‌ها رسیدگی نمی‌شود.

یک شهروند مطلع از این جریان به خبرنگار وب‌سایت کردستان میدیا گفت: “سپاه پاسداران رژیم ایران نیز از خانوادەهای شهدای حزب دمکرات دیدار کردە از آن‌ها تقاضای همکاری می‌کند.”

این شهروند در ادامه افزود: “سپاه پاسداران به منظور شکستن حرمت خانوادەهای شهیدان حزب دمکرات از آن‌ها دیدار می‌کند و از آنها تقاضا می‌کند که با رژیم ایران همکاری کنند.”

بر اساس گزارشات دریافتی از کردستان ایران، رژیم ایران از طریق عوامل خود در میان شهروندان کُرد، هموارە در تلاش برای منحرف ساختن اذهان عمومی بوده و در این راستا اقداماتی از قبیل ملاقات با خانواده‌های شهیدان کردستان انجام می‌دهد.