پیام سازمان دفاع از حقوق بشر کُردستان در رابطه با ریاست فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر

4908کوردستان میدیا: سازمان دفاع از حقوق بشر کُردستان در رابطه با انتخاب “عبدالکریم لاهیجی” به ریاست “فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر ” پیامی را صادر نمود.

نسخه‌ای از پیام تبریک سازمان دفاع از حقوق بشر کُردستان که به وب‌سایت کُردستان میدیا رسیده است در پی می‌آید.

جناب آقای عبدالکریم لاهیجی به شما و جامعه‌ی حقوق بشر تبریک می‌گوییم.

آقای عبدالکریم لاهیجی یکی از با سابقه‌ترین و در عین حال برجسته‌ترین مدافعان حقوق بشر است که در سالهای اخیر در سمت نایب ریس فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر خدمات شایانی را به جامعه حقوق بشر و همچنین مردم ایران ارائه کرده است.

ایشان بدون توجه به ملیت و قومیت افراد، بارها از حقوق شهروندی و آزادی‌های مدنی تصریح شده در اعلامیه‌ها وکنوانسیون‌های بین‌المللی برای اقلیت‌های ملی و مذهبی در ایران دفاع کرده و ثابت نموده است که یک مدافع واقعی حقوق بشر است.

عبدالکریم لاهیجی در سی و هشتمین کنگره فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر که اخیرا در شهر استانبول ترکیه برگزار شده، به ریاست “فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر” برگزیده شده است.

سازمان دفاع از حقوق بشر کُردستان ضمن ابراز خوشحالی برای کسب این موفقیت بزرگ، به آقای عبدالکریم لاهیجی و کلیه مدافعین حقوق بشر شاد‌باش می‌گوید و آرزوی موفقیت روز افزون ایشان در پیشبرد اهداف عالی حقوق بشری را دارد.

دبیرخانه سازمان دفاع از حقوق بشر کُردستان

٢٨ می ٢٠١٣ میلادی

٧ خرداد‌ماه ١٣٩٢ خورشیدی