تداوم بازداشت و بلاتکلیفی فرزاد معظمی گودرزی در بند ۲۰۹ زندان اوین

خبرگزاری هرانا – فرزاد معظمی گودرزی، از بستگان رضا معظمی گودرزی از جان باختگان اعتراضات سراسری آبان ۹۸، علیرغم گذشت بیست و سه روز از زمان بازداشت، کماکان به صورت بلاتکلیف در بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، فرزاد معظمی گودرزی در زندان اوین محبوس است.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند ضمن تایید این خبر به هرانا اطلاع داد: “از زمان دستگیری تاکنون، جلسات بازجویی از آقای گودرزی ادامه داشته و او همچنان در بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین در بازداشت بسر میبرد.”
فرزاد معظمی گودرزی در تاریخ شانزدهم فروردین ماه، توسط نیروهای امنیتی در مقابل محل سکونتش واقع در بروجرد بازداشت شده بود. همچنین برخی لوازم شخصی از جمله تلفن همراه آقای گودرزی و خانواده اش، توسط ماموران ضبط شد.

تاکنون از اتهامات مطروحه علیه این شهروند بازداشتی اطلاعی کسب نشده است.

فرزاد معظمی گودرزی، از بستگان نزدیک رضا معظمی گودرزی، در تاریخ چهاردهم شهریور سال گذشته توسط نیروهای امنیتی در بروجرد بازداشت و پس از مدتی با قرار تامین کیفری از زندان تیرچه بلوک این شهر آزاد شد.

گفتنی است، رضا معظمی گودرزی، متولد ۱ دی ۱۳۷۸ در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۸، در جریان اعتراضات سراسری بر اثر اصابت گلوله در شهریار جان باخت. پیکر او در بروجرد به خاک سپرده شد.

خبرگزاری هرانا  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸