جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پخشان عزیزی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه هشتم خردادماه، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پخشان عزیزی، متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، در شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پخشان عزیزی، متهم سیاسی برگزار شد.

در جریان این جلسه که امروز سه شنبه هشتم خردادماه، در شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شده، خانم عزیزی از بابت اتهاماتی از جمله عضویت در جمعیت های معارض کشور به دفاع از خود پرداخته است.
پخشان عزیزی، اهل مهاباد در تاریخ سیزدهم مرداد ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.

او مدت ها از حق دسترسی به وکیل و امکان ملاقات با خانواده خود محروم ماند و نهایتا پس از چهار ماه بازجویی به بند زنان این زندان انتقال یافت.

خانم عزیزی در بهمن ماه سال گذشته، در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امنیت اوین مورد تفهیم اتهام قرار گرفته بود و کیفرخواست پرونده وی به شعبه دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری ارجاع داده شده بود.

پخشان عزیزی پیش از این نیز سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است. وی در تاریخ بیست و پنجم آبان‌ ١٣٨٨ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از چهار ماه با تودیع وثیقه آزاد شده بود.

خبرگزاری هرانا ۱۴۰۳/۰۳/۰۸