در پی انتشار ویدیو از زندان قزلحصار؛ یک زندانی همراه با ضرب و شتم به سلول انفرادی منتقل شد

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه نهم خردادماه، رضا خزایی، زندانی محبوس در زندان قزلحصار کرج، پس از بیان شرایط این زندان در یک ویدیو، توسط ماموران زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به سلول انفرادی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه نهم خرداد ۱۴۰۳، رضا خزایی به سلول انفرادی زندان قزلحصار کرج منتقل شد.

بر اساس اطلاعات دریافتی هرانا، ضرب و شتم و انتقال آقای خزایی به سلول انفرادی واحد دو در زندان قزلحصار کرج، در پی انتشار یک ویدیو از داخل این زندان صورت گرفته است. وی در این ویدیو به اجرای احکام اعدام متعدد، شرایط نامناسب و رفتار نادرست مأموران زندان اعتراض کرده است.
این زندانی، که پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با جرائم مواد مخدر به سی سال حبس محکوم شده، در حال تحمل محکومیت خود در زندان قزلحصار کرج است.

روز گذشته، گروهی از زندانیان محبوس در زندان قزلحصار در ویدیویی که برای هرانا ارسال شد، از رفتار مأموران زندان شکایت کردند. آنان در این ویدیو نسبت به اجرای احکام اعدام در این زندان ابراز نگرانی کرده و می‌گویند که علاوه بر اعدام‌های پرشمار در این زندان، مسئولان با آنان رفتار خشونت‌ آمیز و توام با ناسزا دارند.

خبرگزاری هرانا  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹