شهرستان گلوگاه؛ سه شهروند در پی واکنش به جانباختن رئیسی، بازداشت شدند

خبرگزاری هرانا – فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از بازداشت سه شهروند به دلیل انتشار مطالبی در رابطه با سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، بازداشت و برخورد قضایی با شهروندان به دلیل واکنش به جانباختن ابراهیم رئیسی کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه مدعی شد: “در پی اهانت و توهین به مقامات کشوری و لشکری در خصوص مرگ ریاست جمهور و همراهانش در شبکه اجتماعی توسط افرادی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.”

محمود کلوانی با اشاره به بازداشت سه نفر در این رابطه، ادامه داد: “متهمان برابر ادله و مستندات جمع‌آوری شده به بزه ارتکابی خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.”

در این گزارش، به هویت، اتهامات مطروحه علیه این شهروندان و محل نگهداری آنها اشاره ای نشده است.

بعد از ظهر یکشنبه سی‌ام اردیبهشت، هلی‌کوپتر حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به همراه چند تن از همراهانش از جمله حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه، در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، دچار حادثه شد. صبح روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه پس از پیدا شدن محل وقوع سانحه و یافتن لاشه بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، خبر درگذشت او و همراهانش توسط رسانه های رسمی اعلام شد.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۳/۰۳/۲۰