خودکشی دو نوجوان در تبریز و شیراز/ یک تن نجات یافت

خبرگزاری هرانا – یک دختر دوازده ساله در تبریز از طریق پریدن از ارتفاع دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد.

همچنین یک دختر هفده ساله در شیراز قصد داشت با پریدن از بالای پل عابر پیاده دست به خودکشی بزند که با حضور نیروی انتظامی و امدادی موفق به این اقدام نشد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک دختر نوجوان در تبریز به زندگی خود پایان داد.

در این گزارش بدون اشاره به هویت این دختر دوازده ساله آمده است؛ این نوجوان در یکی از مناطق تبریز در حالی که تلفن همراهش در دستش بود، از طریق پریدن از طبقه پنجم ساختمان محل زندگی خود، دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد.

پس از بررسی و تحقیقات بازپرس پرونده مشخص شد که این دختر نوجوان با پسری ۱۵ ساله دوست بوده و بنابر شواهد، بازپرس دستور دستگیری او را صادر می کند.

پسر نوجوان در تشریح این حادثه گفت: من و نگین در یک مجتمع زندگی می کردیم و از مدت ها قبل با هم دوست بودیم؛ اما این اواخر من از دوست او خوشم آمد و با دوستش نیز وارد رابطه شدم که نگین متوجه این مسأله شد و با من دعوا کرد که حق خیانت به او را نداشتم. روز حادثه نیز با من تماس گرفت و گفت تاب و تحمل این خیانت تو را ندارم و خودم را می کشم، گفتم تو جرئت انجام این کار را نداری که به یکباره تلفن قطع شد.

بر اساس این گزارش این نوجوان پس هم اکنون در اختیار قانون قرار دارد.

اقدام به خودکشی یک دختر ۱۷ ساله در شیراز
به گزارش رکنا، یک دختر نوجوان در شیراز اقدام به خودکشی کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی‌استان فارس در این خصوص گفت: سعید صدیقی یکی از کارکنان معاونت اجتماعی پلیس استان حین مأموریت در خیابان زند شیراز با خودرو در حال تردد بوده که ناگهان متوجه میشود که دختری نوجوان کنار پل زیرگذر زند قصد دارد خود را به پایین پرتاب کند که بلافاصله وارد عمل شده است. سپس با تلاش های صورت گرفته و کمک مردم او را از خودکشی منصرف میکنند.

در این گزارش آمده است؛ این نوجوان هفده ساله انگیزه خود را از این اقدام مشکلات خانوادگی عنوان کرده است. دختر نوجوان به مرکز مشاوره و مددکاری پلیس فارس دعوت و توسط روانشناس به وی خدمات مشاوره فردی ارائه شد.

خبرگزاری هرانا ۱۴۰۳/۰۳/۲۹