علیرغم نیاز به رسیدگی پزشکی؛ تداوم بازداشت روح الله کاووسی در زندان شیبان اهواز

خبرگزاری هرانا – روح الله کاووسی، متهم سیاسی با گذشت بیش از ۳۰۰ روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان شیبان اهواز بسر میبرد. وی علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رسیدگی مناسب پزشکی و اعزام به مراکز درمانی محروم مانده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روح الله کاووسی، متهم سیاسی کماکان در بازداشت بسر میبرد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این متهم سیاسی ضمن تایید این خبر به هرانا گفت: “آقای کاووسی به بیماری های کلیوی و کبدی مبتلا شده و سلامت جسمانی وی تحت تاثیر قرار گرفته است. با این وجود، او از اعزام به مراکز درمانی خارج از زندان و رسیدگی پزشکی مناسب محروم مانده است.”
بر اساس اطلاعات دریافتی هرانا، این متهم سیاسی علیرغم گذشت ۳۰۶ روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان شیبان اهواز در بازداشت بسر میبرد. پرونده آقای کاووسی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ایذه در دست بررسی است. وی با اتهاماتی از جمله اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام مواجه است.

روح الله کاووسی، متهم سیاسی ساکن ایذه در تاریخ دهم شهریور ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در اهواز بازداشت و سپس به زندان شیبان این شهر منتقل شد.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۳/۰۴/۱۲