یک متهم در تهران به اعدام محکوم شد

خبرگزاری هرانا – مردی در تهران از بابت اتهام قتل توسط دادگاه کیفری این استان به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، یک مرد به اتهام قتل توسط دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

بر اساس این گزارش؛ سال گذشته، مردی به نام مسعود در پی درگیری با هم باشگاهی خود به نام صفا بر اثر ضربات چاقو مجروح شد. وی پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. متهم نیز از محل متواری شد.

پس از اعلام این گزارش به ماموران پلیس، تحقیقات برای بازداشت صفا آغاز شد. در نهایت چند روز بعد متهم بازداشت و به قتل اعتراف کرد. پرونده وی با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جریان جلسه دادگاه، متهم گفت: “چند روز قبل از حادثه موتورم را در پارکینگ باشگاه پارک کرده بودم. وقتی برگشتم دیدم موتور به زمین افتاده است. موتور را بلند کردم. کمی آسیب دیده بود. هم‌باشگاهی‌هایم گفتند مسعود این کار را کرده است. روز حادثه وقتی مسعود را دیدم به او گفتم چرا موتورم را زمین انداخته و گلایه کردم اما مسعود پرخاشگری کرد و ما درگیر شدیم. وقتی مسعود خواست من را بزند، چاقو کشیدم تا بترسد و عقب برود. در همین حین چاقو به گردنش برخورد کرد. قصد کشتن مسعود را نداشتم و همه چیز یک اتفاق بود.”

بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به اعدام محکوم کردند.

خبرگزاری هرانا  ۱۴۰۳/۰۶/۰۸