خشونت خانگی؛ گزارشی از قتل یک زن توسط همسرش در تهران

خبرگزاری هرانا – در تاریخ ششم شهریورماه، مردی در تهران به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را از ناحیه گردن مورد ضرب و جرح قرار داد و به قتل رساند. متهم هم اکنون در بازداشت بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد، یک زن در تهران توسط همسرش به قتل رسید.

رئیس پلیس آگاهی تهران در این خصوص گفت: روز سه‌ شنبه ششم شهریورماه، قتل یک زن حدودا شصت ساله در خانه‌ ای واقع در یکی از خیابان‌ های محله گلبرگ (شرق تهران) به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰، گزارش شد.

علی ولیپور گودرزی در ادامه افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که مقتول در حالی بر اثر ضربات تیغ بر گردن به قتل رسیده که همسر وی نیز در محل حادثه دچار جراحت شده است.

همسر مقتول مدعی شد: با همسرم در خانه بودیم که ناگهان چند سارق وارد شدند. آنها ابتدا همسرم را با تیغ هدف ضرب و جرح مرگبار قرار دادند و سپس با همان سلاح سرد به من آسیب وارد کردند.

این مقام قضایی افزود: پس از اظهارات ضد و نقیض متهم در بررسی های اولیه توسط پلیس مشخص شد که وی به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و سپس خودزنی کرده است.

در این گزارش آمده است، متهم بازداشت و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. همچنین پیکر مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در خصوص این پرونده ادامه دارد.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۳/۰۶/۱۸