اجرای حکم حبس؛ عبدالله قنبری وند و محمود قنبری وند به زندان نقده منتقل شدند

خبرگزاری هرانا – عبدالله قنبری وند و محمود قنبری وند، شهروندان اهل پیرانشهر جهت اجرای حکم حبس خود بازداشت و به زندان نقده منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز شنبه، عبدالله قنبری وند و محمود قنبری وند جهت اجرای حکم حبس بازداشت و به زندان نقده منتقل شدند.

اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ شعبه ١٠٢ دادگاه کیفری دو پیرانشهر به ریاست قاضی رضا قهرمانی ساعتلو، عبدالله قنبری وند را به دلیل “مشارکت در ساخت ٢٠ عدد ماده ناریه دست ساز کوکتل مولوتوف” به تحمل شش ماه حبس تعزیری و پرداخت دویست هزار تومان جزای نقدی محکوم و محمود قنبری وند را به دلیل “مباشرت در ساخت یک قبضه اسلحه ساچمه زن” به تحمل پانزده ماه و یک روز حبس تعزیری، به دلیل “مباشرت در ساخت دو قبضه اسلحه دست ساز جنگی” به هفت سال و شش ماه و یک روز حبس تعزیری، به دلیل “مباشرت در نگهداری سه عدد تیر جنگی” به سه سال و شش ماه و یک روز حبس تعزیری و به دلیل “مشارکت در ساخت ٢٠ عدد ماده ناریه دست ساز کوکتل مولوتوف” به تحمل پانزده ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم کرد.

عبدالله قنبری وند و محمود قنبری وند، دو شهروند اهل پیرانشهر در تاریخ ۸ دی ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه و سپس به زندان نقده منتقل شده بودند. آنها در نهایت با تودیع وثیقه آزاد شدند.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۳/۰۶/۲۰