استمرار اسیدپاشی؛ این بار در خوی

Esidpashi-Xoy-300x199یک زن ۳۴ ساله‌ی خویی در “پارک مریم “، این شهرستان واقع در استان ارومیه براثر پاشیدن اسید دچار سوختگی شده و در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.
به گزارش ماف نیوز، اسیدپاش این حادثه، شوهر سابق این زن است که شب گذشته، در حالی که قربانی اسیدپاشی، با یکی از پسرانش درحال قدم‌زدن در پارک بود، اسید را بر روی وی پاشیده و این زن از پشت سر و شانه‌ها دچار سوختگی شده و یکی از پسرانش نیز از سوی اسیدپاش، مورد شلیک اسلحه وافع شده است.

خبرنگار ماف نیوز در خوی با تایید این خبر گفت: هم‌اکنون زن قربانی، در بیمارستانی در شهر خوی بستری شده اما پزشکین، وضعیت وی را بسیار وخیم گزارش کرده‌اند.

این زن ۳۴ ساله، از ناحیه‌ی شانه و پشت سر مورد اسیدپاشی واقع شده و به گفته‌ی پزشکین وی، و بخش عمده‌ای از سلولهای مخچه‌ی چپ وی نیز در اثر اسیدپاشی، نیمه‌فعال شده‌اند.

“سرهنگ علیدوست” فرمانده‌ی انتظامی خوی نیز در این باره گفته است: پسر ۱۹ ساله‌ی زن قربانی، وقتی که می‌خواست از مادرش دفاع کند، مرد اسیدپاس با اسلحه‌ی شکاری، اورا از ناحیه پا زخمی کرده است.

علیدوست گفته است: با وقوع این حادثه و به محض اطلاع، پلیس در محل وقوع حادثه حاضر و ضمن انتقال زن و پسرش به بیمارستان، مخفیگاه اسید پاش ۳۸ ساله را شناسایی و در کمتر از ۳ ساعت وی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

در ماههای گذشته، در شهرهای تهران و اصفهان دهها اسیدپاشی صورت گرفته بود و این اولین باری است که در شهرستان خوی، اسیدپاشی صورت می‎گیرد.