شش تن از کارکنان فرمانداری قصرشیرین اخراج شدند

آژانس کُردپا: استاندار کرمانشاه برخلاف قول مساعدت قبل از انتخابات، ٧ تن از پرسنل بازارچه مرزی پرویزخان را از کار اخراج کرد.

103684-4d401975ccb40a7bac580c63b4dcea0e

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، طی سال جدید ١٣٩٥ خورشیدی و با دستور مستقیم استاندار کرمانشاه اقدام به حذف کارکنان قراردادی فرمانداری مرزی قصرشیرین شده است.

در این مدت ٦ تن از پرسنل وابسته به فرمانداری اخراج شده که همگی طرف قرارداد سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان کرمانشاه بودند.

شهروندان کُردی که اخراج شده‌اند از جمله‌ی کارکنانی هستند که ١٠ تا ١٥ سال سابقه کار در بخش امور مربوط به بازارچه مرزی پرویزخان را داشتند.

منابع خبری استان کرمانشاه منتشر کردند که استاندار کرمانشاه در سفر کاری خود به قصرشیرین در روزهای قبل از انتخابات و طی دیداری که با کارکنان فرمانداری این شهرستان داشت قول مساعد برای پیگیری و حل مشکل آنان دادند.

افراد یادشده از کارکنان فرمانداری قصرشیرین بودند اما حقوق و مزایای آنان توسط سازمان عريض و طويل همياری شهرداری‌های استان کرمانشاه تأمین می‌شد که سالانه فقط در مرز پرویزخان، ٤ میلیارد دلار درآمد دارد.

هم‌اکنون هر یک از این دو نهاد حکومتی، طرف مقابل را مسئول وضعیت بوجود آمده و اخراج کارکنان تلقی می‌کند.

وب‌سایت محلی “الوند خبر” با اشاره به “دیکتاتوری سازمانی” در موضوع بازارچه مرزی پرویزخان در قصرشیرین، عنوان کرده که احتمال سرنوشت مشابهی در انتظار ١٥ تن از کارکنان فرمانداری که با پرویزخان در ارتباط هستند، وجود دارد.

http://www.kurdpa.net/farsi/idame/67915