دستگیری متهمان آتش زدن درب یکی از مساجد در مشهد

حیدری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از دستگیری عوامل آتش زدن درب یکی از مساجد در مشهد خبر داد. وی بدون ذکر تعداد دقیق بازداشت شدگان آنان را “دو هسته” اجرایی دانست.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، حیدری با اشاره به همکاری نهاد‌های نظامی و انتظامی در این عملیات گفت: “طی روز‌های اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر نموده و با آتش زدن درب یکی از مساجد موجب خدشه دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مومن و خداجو مشهد الرضا شده بودند، دستگیر شدند”.

سرپرست مجتمع قضایی انقلاب گفت: “با توجه به حساسیت و توجه ویژه ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی ودادستان محترم مرکز استان نسبت به این موضوع اقداماتی انجام پذیرفت”.

وی با تاکید بر اقدامات سربازان گمنام امام زمان در این عملیات گفت: “اقدامات این افراد سبب گردید تا اداره کل اطلاعات استان پیگیری این موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند”.

حیدری تصریح کرد: “نهاد‌های امنیتی و انتظامی با با اقدامات اطلاعاتی توانستند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دستگیر کنند”.

وی در پایان خاطرنشان کرد: “با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی شود”.

ری‌استارت نام برنامه‌ای صوتی-تصویری است که محمد حسینی، مجری پیشین تلویزیون ایران آن را اجرا و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

آقای حسینی اخیرا از مخاطبان خود خواسته بود که با سنگ یا تفنگ ساچمه‌ای شیشه بانک‌ها، ادارات و خودروهای دولتی را بشکنند تا از این طریق نارضایتی خود را از حکومت نشان دهند.

او در کانال تلگرامی خود تصاویر متعددی از شهرهای مختلف ایران و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در کشورهای دیگر منتشر کرده که هوادارانش را در حال شکستن شیشه ساختمان‌های متعلق به حکومت ایران نشان می‌دهد. میزان 17 آذر