مدیر یک مدرسه در جیرفت دماغ و دندان دانش‌آموزی را شکست

مورخ ۱۸ دیماه ۱۳۹۶، مدیر مدرسه «شهید سعد الله فاریابی جیرفت»، در روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه در اقدامی عجیب دانش‌آموز «دانیال رفیعی» را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد به‌طوری‌که لب پایین این دانش‌آموز چندین بخیه می‌خورد و دندان و دماغش نیز می‌شکند.

خود دانش‌آموز دلیل ضرب و شتم مدیر را این‌گونه عنوان می‌کند: “آقا عصبانی شد و مشتی به‌صورت من زد، معاونش هم فقط نشسته بود و نگاه می‌کرد!”

پدر این دانش‌آموز درباره این حادثه به خبرنگار سرمشق نیوز گفت: “سه‌شنبه هفته گذشته بود که دو دانش‌آموز و پسر من در حیاط مدرسه شوخی می‌کردند و باهم درگیر شده بودند، آقای ابوذر فاریابی مدیر مدرسه می‌آید و این‌ها را به دفتر می‌برد، آن دودانش‌آموز اقوامش بودند صحبتی با آن‌ها می‌کند و آن‌ها را می‌گذارد بروند”.

وی افزود: “پسر ما را نگه می‌دارند و مدرسه تعطیل می شود. فقط مدیر و معاونش آقای ساردو در مدرسه می‌مانند به همراه پسر من، آقای مدیر ورزشکار است و یک‌ مشت به دهان پسر من می‌زند که براثر آن مشت دندان پسر من می‌شکند و لب پایینش هم ۱۲ بخیه می‌خورد”،

آقای رفیعی ادامه داد: “مشت که می‌خورد زمین می‌خورد بعد با لگد به او می‌زند که لگد به دماغش می‌خورد و دماغ پسرم نیز می‌شکند. پسر من وقتی به خانه رسید از بس‌ که خون از او رفته بود بی‌هوش بود. مدارک پزشکی و گواهی‌های پزشکی قانونی این‌ها هم موجود است”.

او درباره پیگیری از مسئولین استانی خاطرنشان کرد: “من پسرم را بردم”.

او درباره پیگیری از مسئولین استانی خاطرنشان کرد: “من پسرم را بردم پیش مدیرکل استان که مدیرکل حتی یک‌لحظه نایستاد که به پسرم نگاه کند. گفت برو شکایت کن و قانونی پیگیری کن، اصلا رضایت هم نده ! مدیر دفترش هم گفت حتی به شما نوبت ملاقات هم نمی‌دهیم!”

ولی دانش‌آموز رفیعی با گلایه از رفتار مسئولین استانی گفت: “ما تو راهرو دیدیمش که به دنبالش دویدیم و حتی لحظه‌ای برای ما نایستاد. مدیر اینجا پارتی قوی دارد و مسئولین شهری کاری نمی‌کنند”.

یکی از نزدیکان دانیال به سرمشق نیوز گفت: ح”راست استان هم آمده دم در بیمارستان گفته یا رضایت می‌دهید یا نمی‌گذاریم پسرتان در جیرفت درس بخواند ! ما هم در آن وضعیت ضبط نداشتیم که صدای آن‌ها را ضبط کنیم! مدیر مدرسه حتی این موضوع را انکار نمی‌کنند و آن‌قدر وقیحانه رفتار می کند که حتی عذرخواهی هم نمی‌کند ! می‌گوید بچه اذیت کرده و من زدمش!”

سرمشق نیوز 20 دی