نیروهای اطلاعاتی ٤ جوان پاوه‌ای را بازداشت کردند

300x180x21866.jpg.pagespeed.ic.wYSFc10xd_آژانس کُردپا: چهار جوان کُرد اهل شهر پاوه توسط نیروهای اطلاعاتی حکومت اسلامی ایران بازداشت شده و از سرنوشت یکی از آنان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، روز چهارشنبه بیست و ششم شهریورماه امسال سه جوان ساکن روستای “نوریاب” از توابع شهر پاوه توسط نیروهای اطلاعاتی به اتهام همکاری با یکی از احزاب کُرد اپوزسیون حکومت اسلامی ایران بازداشت گردیدند.

خبرنگار کُردپا در شهر پاوه هویت دو تن از بازداشت‌شدگان روستای نوریاب را کوروش ولد بیگی و عبید ولد بیگی اعلام کرد و تاکنون هویت دیگر بازداشتی ‌روستای نوریاب برای آژانس کُردپا مشخص نشده است.

گفته می‌شود، این سه جوان کُرد پس از انتقال به زندان مرکزی پاوه بنا به دستور قاضی بازپرس دادگاه انقلاب شهر پاوه با تودیع وثیقه بصورت موقت تا زمان برگزاری جلسه دادگاه از زندان آزاد شده‌اند.

از سوی دیگر، بیست و ششم شهریورماه یک جوان دیگر روستای “باینگان” از توابع شهر پاوه توسط نیروهای اطلاعاتی به اتهام همکاری با یکی از احزاب کُرد اپوزسیون حکومت اسلامی ایران بازداشت شد.

از مکان نگهداری و سرنوشت این جوان کُرد که هویت وی برای آژانس کُردپا مشخص نیست، تاکنون هیچ اطلاعی در دسترس قرار نگرفته است.