علت مرگ دختر دانشجو در مهاباد هنوز مشخص نشده است

Mehabad-Duxter-Merg-300x184 (1)نیروهای پلیس اعلام داشته‌اند تا روز بعد از عید فطر، نمی‌توانند تحقیقات خود مبنی بر یافتن جسد یک دختر دانشجوی کُرد در مهاباد را شروع کنند.
به گزارش ماف نیوز، بعد از آن که صبح روز پنجشنبه، ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی، جسد بی جان دانشجوی کُرد ۲۵ ساله‌ی دانشگاه آزاد مهاباد در خانه دانشجویی پیدا شد، نیروهای پلیس اعلام داشته‌اند به علت تعطیلات رسمی روز جمعه و عید فطر، بعد از عید، تحقیقات خود را آغاز خواهند کرد.

جسد این دختر ۲۵ ساله به نام الف.ع دانشجوی ترم آخر رشته حقوق دانشگاه آزاد مهاباد، روز پنج شنبه ۲۵ تیرماه در خانه دانشجویی پیدا شده بود و تاکنون علت مرگ وی مشخص نشده است.

با وجود این که تحقیقات پلیس برای یافتن دلیل مرگ این دانشجوی ۲۵ ساله شروع نشده است، ولی برخی از وبسایتهای محلی نزدیک به فرمانداری مهاباد، اعلام داشته‌اند که: “بررسی های اولیه نشان میدهد مرگ وی به دلیل سوء مصرف مواد مخدر روی داده است.”

متوفی که اهل میاندوآب است به همراه سه تن از دوستان دانشجوی خود در منزلی استیجاری واقع در شهرک بهارستان، محله‌ی کوی زیبای مهاباد ساکن بوده است.

جسد وی توسط نیروهای انتظامی جهت بررسی های بیشتر به کلانتری منتقل شده و جهت کالبدشکلافی، قرار است روز یکشنبه به پزشکی قانونی ارجاع داده شود.