خودکشی همزمان دو نوجوان مشگین شهری

xxiyov-jpg-pagespeed-ic-qylpncb8qbگوناز تی وی : خبر خودکشی دو نوجوان همکلاسی در یکی از روستاهای مشگین شهر”خییاو” موجب شوک اهالی منطقه  شده است.

دو نوجوان دانش‌آموز 15 ساله ،در روستای جبه ‌درق شهرستان مشگین شهر  در فاصله سه روز به دلیل مصرف قرص برنج جان خود را از دست دادند.

بر اساس گزارش منابع محلی این  دو نوجوان مشگین‌شهری به نامهای مرحوم محمد سلمانی و علی زاد محمد طبق قراری که با هم میگذارند به همدیگر قول میدهند که اقدام به خودکشی نمایند. بنا بر ادعای منابع محلی این دو همکلاسی با هم عهد میبندند با مصرف قرص برنج  به زندگی خود پایان دهند. بنا بر ادعاها دلیل این خودکشی ها فقر و مشکلات  خانوادگی عنوان شده است. یکی از دو همکلاسی در همان روز با مصرف قرص برنج جان میبازد، در حالی که نفر دوم بعد از سه روز به خاطر عهد و پیمانی که با دوست مدرسه‌ای‌ بسته بود در سومین روز درگذشت دوست خود با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان میدهد.

رسانه های دولتی از این اتفاق ناگوار با عنوان مرگ با قاتل سفید نام برده اند.

گزارشات محلی حاکی از آن است که در برخی از مغازه‌های شهرها و روستاهای این شهرستان به دلیل نگهداری محصولات کشاورزی به ویژه حبوبات مصرف قرص برنج بالاست و به راحتی امکان دسترسی نوجوانان و جوانان به این قاتل سفید رنگ وجود دارد.

لازم به ذکر است هنوز از طرف پلیس آگاهی و مسئولین امر توضیحی در مورد این اتفاق ناگوار داده نشده است.