بیمارستان سروآباد فاقد پزشک متخصص و امکانات لازم می‌باشد

6406

کوردستان میدیا: بیمارستان نوبنیاد سروآباد پس از گذشت بیش از یک ماه از افتتاح، پزشک متخصص و تجهیزات کافی را جهت سرویس‌دهی به بیماران ندارد.

یک ماه از بهرەبرداری از بیمارستان ٣٢ تختخوابی سروآباد می‌گذرد و تاکنون این بیمارستان از پزشک متخصص و امکانات و تجهیزات لازم و ضروری جهت ارائه خدمات به شهروندان برخوردار نمی‌باشد و این نیز نگرانی و گلایه ساکنین منطقه را به دنبال داشته است.

با توجه به گفتەهای نماینده سروآباد و مریوان در مجلس، بخش‌های اصلی این بیمارستان تاکنون تکمیل نشدە و نیمەکاره باقی ماندەاند.

یک ماه پیش، مسئولین این بیمارستان در حالی با ارتباط ویدئو کنفرانس زنده با معاون اول رئیس جمهور ایران، این بیمارستان را افتتاح نمودند که هم‌اکنون نیز اتاق استراحت پزشکان بیمارستان از برق و آب گرم برخوردار نمی‌باشد.

یکی از پزشکانی که در این بیمارستان مشغول کار می‌باشد در این رابطه گفت: “افتتاح این بیمارستان در موقعیت فعلی جایز نبود و این بیمارستان بایستی پس از تکمیل بخش‌های اصلی و تامین دارو، تجهیزات و پزشکین متخصص به بهرەبرداری می‌رسید.”

وی در ادامه افزود: “این بیمارستان به دلیل کمبود دارو و تجهیزات پزشکی نمی‌تواند جوابگوی نیاز مراجعەکنندگان باشد.”

برخی از شهروندان بر این باور هستند که این بیمارستان تنها نام بیمارستان ٣٢ تختخوابی را یدک می‌کشد و امکانات این بیمارستان را در حد یک خانه بهداشت روستایی وصف نمود‌ه‌اند.