آخرین جلسه‌ی محاکمه‌ی برادران کُردپور برگزار گردید

4376کوردستان میدیا: آخرین جلسه‌ی محاکمه‌ی مسعود و خسرو کُردپور دو روزنامه‌نگار کُرد در شعبه‌ی یک دادگاه انقلاب شهر مهاباد برگزار گردید.

به گزارش آژانس خبری مکریان، روز دوشنبه مورخه‌ی ششم آبان‌ماه ١٣٩٢، سومین و آخرین جلسه‌ی دادگاهی رسیدگی به اتهامات مسعود و خسرو کُردپور دو روزنامه‌نگار کُرد در شعبه‌ی یک دادگاه انقلاب شهر مهاباد برگزار شد.

در این جلسه‌ی محاکمه، برادران کُردپور اتهامات وارده اداره‌ی اطلاعات رژیم را رد کردند و اسناد لازم و ضروری را برای بی‌گناهی خود ارائه دادند.

خسرو کُردپور به اتهام “محاربه و تلاش علیه امنیت ملی” و مسعود کُردپور به اتهام “تلاش علیه امنیت ملی” در این دادگاه حضور یافته که این اتهام‌ها از سوی وکلایشان رد شدند.

وکلای برادران کردپور، گزارش کارشناسان اداره‌ی اطلاعات رژیم را در رابطه با به قناعت رساندن دادگاه ضعیف وصف کرد و عنوان کرد که آن‌ها مدارک مستند و اثبات‌شده را در رابطه با اتهام برادران کُردپور در دست ندارند.

علاوه بر این اتهام‌ها، خسرو کُردپور به “عضویت و ارتباط با یکی از احزاب کُرد اپوزیسیون رژیم ایران و همچنین مسعود کُردپور به “مصاحبه و ارتباط با رسانه‌های مخالف رژیم ایران” متهم شده بودند.

برادران کُردپور ٨ ماه پیش توسط اداره‌ی اطلاعات رژیم ایران بازداشت شدند.

این جلسه، آخرین جلسەی دادگاهی (محاکمەی) خسرو و مسعود کردپور، دو روزنامەنگار کرد بود و تا دو هفته‌‌ی آینده حکم آنها ابلاغ خواهد شد.