گلوله نظامیان، زندگی نوجوان کولبر کُرد را هدف قرار داد

kolber1آژانس کُردپا: یک کولبر دیگر کُرد در سردشت با شلیک مستقیم نیروهای نظامی حکومت اسلامی ایران کشته شد.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، شب گذشته ششم آبان ماه، یک نوجوان کولبر کُرد به نام “مولود حمزه‌ای” ١٥ ساله، فرزند “حسن”، با شلیک مستقیم نیروهای نظامی حکومت اسلامی ایران، کشته شد.
“مولود حمزه‌ای”، ١٥ ساله و اهل روستای ” قله‌ره‌‌شه” از توابع شهرستان سردشت بوده که برای تأمین مایحتاج زندگی خود و خانواده‌اش به کار پر خطر کولبری در مرزها روی آورده بود.

این نوجوان کُرد ساعت ٩ شب گذشته و در محلی به نام “کانی بردان” در منطقه‌ی ” باژاری” واقع در مرز سردشت با اقلیم کُردستان، هدف شلیک نیروهای نظامی حکومت اسلامی ایران قرار گرفته و در نهایت جان خود را از دست داده است.

با استناد به آمارهای ثبت‌شده در مرکز آمار آژانس خبررسانی کُردپا، در ٣٧ روز گذشته از (آغاز مهرماه تاکنون)، ٧ کولبر دیگر کُرد با شلیک مستقیم نیروهای نظامی حکومت اسلامی ایران زخمی شدند.

این آمار نسبی است و با تأکید بر گزارشات ثبت‌شده در مرکز آمار آژانس کُردپا منتشر می‌شود، با توجه به امنیتی بودن مناطق کُردنشین ایران و به ویژه نقاط مرزی، در بیشتر موارد، اخبار مربوط به کشته و زخمی شدن کولبران کُرد رسانه‌ای نمی‌شود، به همین علت احتمال می‌رورد آمار واقعی بیشتر از این تعداد باشد.