کشته و زخمی‌شدن دو شهروند کُرد در شهر شیراز

کوردستان میدیا: دو شهروند کُرد اهل ارومیه، با شلیک مستقیم نیروهای رژیم اسلامی ایران در شهر شیراز کشتە و زخمی شدند.
به گزارش رسیده به وب‌سایت کُردستان میدیا، مورخه‌ی پنجم آبان‌ماه ١٣٩٢، نیروهای نظامی رژیم اسلامی ایران در دروازه‌ی ورودی شهر شیراز، خودروی سواری پراید یک شهروند کرد را هدف گلوله قرار داده و در نهایت یکی از سرنشینان این خودرو کشته و یک تن دیگر نیز به شدت زخمی شد.
در این یورش نیروهای رژیم ایران، یک شهروند کُرد به نام “نورالدین درویشی” فرزند قادر، اهل روستای “دیله‌ور” و یک شهروند دیگر به نام “نایب خلیفه‌زاده” فرزند مصطفی اهل روستای “سنجی” از توابع منطقه‌ی “انزل” از توابع شهرستان ارومیه به شدت زخمی شد.

یکی از شاهدان عینی این رویداد به وب‌سایت کُردستان میدیا گفت: “نیروهای رژیم به ظن حمل کالای قاچاق این ماشین را هدف گلوله قرار داده اما بعدأ مشخص شد که این ماشین هیچ نوع کالای قاچاقی همراه نداشته است”.

تا لحظه‌ی انتشار این خبر، هیچ اطلاعی از وضعیت سلامتی “نایب خلیفه‌زاده” در دست نیست و نیروهای رژیم ایران از ملاقات خانواده‌اش با وی ممانعت به عمل آورده‌اند.

بر اساس آمار ثبت‌شده در وب‌سایت کُردستان میدیا، از آغاز مهرماه سال جاری تاکنون، ١٩ شهروند کُرد با شلیک مستقیم نیروهای رژیم اسلامی ایران کشتە و زخمی شده‌اند.