پیام رضا شهابی کارگر شرکت واحد به مناسبت نوروز ۹۳

سال ۹۲ در حالی به پایان می رسد که خانواده های کارگری در تنور داغ تورم بالای ۴۰ درصد و گرانی افسار گسیخته و بدلیل نبود برنامه مناسب برای بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی شرایط خیلی سختی را متحمل شده اند.

نمی خواهم در پایان سال از مشکلات و ناملایمتی‌ها و خبرهای مایوس کننده که بارها از طریق رسانه های تصویری و نوشتاری اعلام شده و من هم در نوشته های قبلی به آنها اشاره کردم سخن بگوییم، بلکه می خواهم بگویم که چنانچه ما کارگران در صورت عدم حضور در کنار هم و تشکیل تشکل های مستقل کارگری به آگاهی رسانی به هم طبقه ای هایمان نپردازیم، توان مقابله با نظام سرمایه داری نخواهیم داشت ولی در صورت اتحاد و همبستگی افق های روشنی در پیش رو خواهیم داشت.

در سال های گذشته طبقه کارگر برای رسیدن به آزادی و دموکراسی وعدالت اجتماعی و زندگی شرافتمندانه دوشادوش هم مبارزه کردند و هزینه های سنگینی از جمله زندان، شکنجه، اخراج … پرداخته است. اکنون ما کارگران، معلمان، زنان، دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم آزادیخواه در کنار هم و به دور از کینه و با اتحاد و همبستگی برای رسیدن به هدف نهایی‌مان که عدالت و آزادی و برابری است در سال جدید با شعار تشکل مستقل من کو، نان من کو، کار من کو، مسکن من کو مبارزه کنیم.

من به عنوان کارگر شرکت واحد و عضو هیات مدیره و مسئول مالی سندیکای شرکت واحد در حالی که چهار سال متوالی است در زندان به سر می برم ضمن تبریک و شادباش سال نو به همه کارگران زحمت کش و همکارانم در شرکت واحد، فعالین کارگری و مردم شریف و آزادیخواه از همه آنها تقاضا می کنم در سال جدید برای جلوگیری از هر گونه ظلم و ستم و زورگویی نظام سرمایه داری بر علیه کارگران و مردم زحمتکش متحد شوند.

رضا شهابی ذکریا- کارگر شرکت واحد و عضو هیات مدیره و مسئول مالی سندیکای شرکت واحد

بیمارستان امام خمینی ۲۷ اسفند ۱۳۹۲

کمیته ی دفاع از رضا شهابی – ۲۷اسفند ١٣٩٢

شماره تلفن سخنگوی کمیته دفاع از رضا شهابی، آقای محمود صالحی: ٠٩٣۵٧٣۵٣۴١٢

k.d.shahabi@gmail.com