فضای امنیتی و قطع وعده غذایی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور سقز

آژانس کُردپا: مسئولان دانشگاه پیام‌نور شهر سقز از اوایل زمستان سال گذشته، وعده‌غذایی دانشجویان این دانشگاه را قطع کردند.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، پیشتر که در برنامه‌ی غذایی دانشگاه پیام‌نور سقز وعده ناهار به دانشجویان داده می‌شد، بیش از شش ماه است که این وعده غذایی توسط مسئولان دانشگاه قطع و این اقدام، دانشجویان این دانشگاه را در تهیه وعده نهار با فشار مضاعف روبه‌رو کرده است.

یکی از دانشجویان این دانشگاه طی گفتگویی به آژانس کُردپا اعلام کرد: از آغاز ترم دوم دانشگاه وعده غذایی دانشجویان قطع و تنها به استادان دانشگاه وعده غذایی داده می‌شود.

وی افزود: این وعده غذایی به صورت آزاد ١٥٠٠ تومان و با ژتون ٧٠٠ تومان بوده که از بهمن‌ماه سال گذشته این وعده غذایی نیز قطع شده است.

این دانشجو در پاسخ سوالی که چرا شورای صنفی دانشجویان این مسئله را پیگیری نمی‌کند، گفت: فضای دانشگاه کاملاً امنیتی می‌باشد و به همین دلیل نه تنها دانشجویان تجمع اعتراضی برگزار نمی‌کنند، بلکه شورای صنفی دانشجویان نیز به دلیل فشار حراست این مسئله را پیگیری ننموده است.

وی در ادامه گفت: حراست فضای امنیتی بر دانشگاه حاکم کرده و حتی از اجتماع بیش از دو نفر جلوگیری می‌کند.

وی افزودند: در حالیکه دانشگاه پیام‌نور سقز ٤٧٠٠ دانشجو دارد، نشریه‌ای دانشجویی در دانشگاه چاپ و منتشر نمی‌شود و تنها انجمن “باران” مجوز فعالیت دارد و فعالیت این انجمن نیز در چهارچوب شب شعر می‌باشد.