وخامت وضعیت جسمانی یکی از زندانیان سیاسی کرد زندان ارومیه

aaaaaaaaafdefeزندانی سیاسی کورد اهل خویی که از سال ۱۳۸۹ در زندان مرکزی ارومیه به سر میبرد در وضعیت جسمی بدی به سر میبرد.

آسونیوز: بر اساس خبر منتشره از سوی وبسایت خبری “نیسان نیوز”، “عبدالله حسینی” زندانی سیاسی کرد و از اهالی شهرستان خوی که هم اکنون در زندانی مرکزی ارومیه مدت زمان حبس خود را به سر میبرد، در وضعیت

جسمی و روحی بدی به سر میبرد اما از انتقال وی به بیمارستان ممانعت به عمل می‌آید. طبق این گزارش، در روزهای اخیر، این زندانی سیاسی کورد به علت عفونت سینه، درخواست رجوع به پزشک کلیه و مثانه را داده بود اما مسئولین زندان، با این درخواست وی مخالفت کرده‌اند. همچنین طبق اطلاع منابعی از داخل زندان ارومیه، این زندانی سیاسی کورد در وضعیت روحی بدی نیز به سر میبرد و از ۸ ماه قبل، اجازه‌ی ملاقات با خانواده، به وی داده نشده است.

“عبدالله حسینی” که هم اکنون در زندان ارومیه بسر می برد، سال ۱۳۸۹ به اتهام همکاری با یک حزب کوردی مخالف نظام به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شده است. “عبدالله حسینی” پیش از سال ۱۳۸۹ بیش از دو سال در زندان سقز زندانی بوده و دادگاه تجدید نظر استان سنندج، حکم ۶ سال حبس تعزیری برای وی را تایید کرده و سپس جهت سپری‌کردن مدت زمان حبس، به زندان مرکزی ارومیه منتقل گردید. این در حالی است که این زندانی سیاسی کورد اتهامات خود را هیچگاه نپذیرفته است.