گروگان‌گیران جوان ٢٤ ساله اشنویه‌ای را به قتل رساندند

x9212.jpg.pagespeed.ic.yp2YqRoNFiکوردستان میدیا: یک باند گروگانگیری فعال در اشنویه، پس از ربودن جوان ٢٤ ساله با استفاده‌از داروی بیهوشی وی را به کام مرگ کشاندند.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، “فرشاد دریایی” فرزند “علاءالدین” اهل روستای “دلو” دانشجو و ٢٤ ساله، هویت جوانی است که حدود یک ماه پیش توسط باند آدم‌ربایی فعال در منطقه‌ی اشنویه ربوده شد.

گروگان‌گیران پس از ربودن مقتول با تلفن همراه، خانواده‌ی وی را از جریان ناپدید شدن فرزندشان مطلع می‌کنند و در ازای تحویل “فرشاد”، مبلغ ١٢٠ میلیون تومان پول نقد را درخواست می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در این مکالمه‌ی تلفنی پدر مقتول از گروگانگیران می‌خواهد تا مکان و زمان تحویل پول نقد و تحویل گرفتن فرزندش را تعیین کنند، اما بدون این که پاسخی دریافت کند تلفن قطع می‌شود و این آخرین ارتباطی بوده که گروگان‌گیران با خانواده‌ی “دریایی” برقرار می‌کنند.

پس از مدتی جنازه‌ی فرشاد در حوالی شهر اشنویه پیدا می‌شود و پزشکی قانونی دلیل مرگ را “مصرف بیش از حد داروی بیهوشی” اعلام کرد.

طبق آخرین اخبار، فرد یا افرادی در این رابطه بازداشت شده‌اند اما تاکنون نیروهای رژیم اسلامی ایران در مورد این باند گروگان‌گیری اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.