وثیقه‌ی جاری یکی از پیشمرگ‌های حزب دمکرات توسط دستگاه قضایی رژیم در روانسر مصادره شد

images (1)کوردستان میدیا: دستگاه قضایی رژیم اسلامی ایران در روانسر مبلغ ٥٠٠ میلیون ریال را که به عنوان ارزش نامی سند گروگذاشته شده‌ی یکی از پیشمرگ‌های حزب دمکرات را که از سوی بازپرس پرونده وی در زمان بازداشت تعیین شده بود؛ مصادره کرد.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، بختیار نظری، پیشمرگ حزب دمکرات کردستان ایران در مورخه‌ی ٢١ آبانماه سال ١٣٩١ از سوی نیروهای اطلاعاتی رژیم در روانسر بازداشت شده بود.

وی به مدت ٢٢ روز در سلول انفرادی اطلاعات کرمانشاه مورد بازجویی قرار گرفته است.

نظری در تاریخ ١٥ فروردین‌ماه ١٣٩٢ از سوی دادگاه انقلاب رژیم متحمل حکم ١٨ ماه زندان و اعتراف در مصاحبه‌ی تلویزیونی شد.

وی پس از فشار روزافزون نهادهای اطلاعاتی رژیم، روانسر را ترک کرد و به عنوان یک پیشمرگ به حزب دمکرات پیوست که از آن زمان تاکنون خانواده‌ی وی همواره مورد اذیت و آزار نیروهای رژیم قرار گرفته‌اند که این فشارها شهریورماه سال جاری بیش از پیش شدت یافت.

نظری در گفتگو با وب‌سایت کردستان میدیا، ضمن تایید این خبر از اعمال فشار همه‌جانبه‌ی نیروهای رژیم بر خانواده‌ی خود خبر داد.

وی در ادامه افزود: “کارشناس تععین‌شده دستگاه قضایی رژیم، ارزش ریالی منزل مسکونی گروه گذاشته‌شده را بسیار کمتر از ارزش واقعی آن تعیین کرده بود که در نهایت قرار بود روز نوزدهم شهریور به مزایده گذاشه شود.”

خانواده‌ی این پیشمرگ حزب دمکرات چند روز قبل از روز مزایده و در مورخەی ١٥ شهریورماه به ناچار مبلغ ٥٠ میلیون تومان را برای بازپس‌گیری سند منزل خود به حساب دستگاه قضایی رژیم واریز کرده بودند.