اطلاعیه رژیم در کامیاران مبنی بر ارائه‌ی گیرنده‌های دیجیتال در مقابل دریافت ماهواره‌های شهروندان

images (2)کوردستان میدیا: طی اطلاعیه‌ای که از سوی سپاه و اطلاعات رژیم در سطح شهرستان کامیاران توزیع شده است، از شهروندان درخواست تا دستگاه‌های گیرنده‌ی ماهواره‌ای خود را تحویل داده و به جای آن از گیرنده‌های دیجیتال ساخت رژیم استفاده کنند.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، در این اطلاعیه که روز یکشنبه سی‌ام شهریورماه انتشار یافته است از شهروندان درخواست شده است تا در اسرع وقت دستگاه‌های گیرنده‌ی ماهواره‌ای خود را به نهادهای رژیم تحویل دهند.

طبق آنچه در مورد دستگاه‌های گیرنده‌ی دیجیتال از سوی رسانه‌های رژیم انتشار یافته است، این گیرنده‌ها کانال‌های استانی و شبکه‌های ماهواره‌ای تحت مدیریت رژیم را دریافت می‌کنند.

پس از چند سال ناکامی در جمع‌آوری گیرنده‌های ماهواره‌ای، رژیم ایران با همکاری صدا و سیما در صدد است تا با این برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده دسترسی شهروندان را به اخبار و اطلاعات بین‌المللی از بین ببرد.

عرضه‌ی رایگان گیرنده‌های دیجیتالی در حالی است که رژیم ایران از چند سال قبل برای فروش این دستگاه‌ها که به تولید انبوه رسیده بود؛ تبلیغات گسترده‌ای را در صدا و سیما انجام داد اما به نظر می‌رسد که به دلیل عدم استقبال از این تبلیغات رژیم ایران تمام هزینه‌ها را متقبل شده و این بار به عرضه‌ی رایگان دستگاه‌ها روی آورده است.

توزیع رایگان عمومی گیرنده‌های دیجیتال و همزمان گسترش و توسعه خبرگزاری‌های داخلی، خرید حق پخش فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی در کانال‌های استانی و شبکه‌های رسانه‌ای ماهواره‌ای رژیم اسلامی تلاشی برای تحدید دسترسی به فضای رسانه‌ای شهروندان می‌باشد.