نوسود/ مأمور توبیخ‌شده با تیراندازی به جوان ٢٥ ساله وی را راهی بیمارستان کرد

images (2)آژانس کُردپا: نظامیان حکومت اسلامی ایران در مسیر جاده‌ی نوسود ـ پاوه به یک شهروند کُرد شلیک و او را به شدت زخمی کردند.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، مأمور نیروی انتظامی شهرستان پاوه روز گذشته یک راننده سواری به نام سعید ویسی ٢٥ ساله را به هنگام خروج از بازارچه مرزی نوسود هدف گلوله قرار داد.

این جوان کُرد از اهالی روستای “نروی” از توابع بخش نوسود است.

یک منبع مطلع به خبرنگار کُردپا گفته است: مأمور مسلح در مسیر جاده‌ی نوسود ـ پاوه به خودوری حامل مواد غذایی سعید تیراندازی می‌کند که در نتیجه‌ی آن وی به بیرون از اتومبیل پرتاب می‌شود.

حادثه زمانی روی داده که سرباز نیروی انتظامی به نام “آرش.ز” که لباس فرم نیز به تن نداشته از جوان کُرد خواسته که با ماشین وی را تا شهر پاوه برساند که در بین راه بدون دلیل مشخص و معلومی، سعید را هدف گلوله قرار می‌دهد.

مأمور حکومتی در پاسگاه بین‌راهی “ملاندر”، سعید را به مقامات نظامی تحویل داده که بعدها نیروی انتظامی شهرستان پاوه نیز منکر وجود سربازی با چنین مشخصاتی در حوزه‌ی استحفاظی خود می‌شوند.

همزمان خبرنگار کُردپا به نقل از اهالی بومی منطقه‌ی نوسود اعلام کرد که “آرش.ز” از پرسنل انتظامی نوسود می‌باشد و مدتی قبل به اتهام “رشوه‌گیری و مسائل انضباطی”، توبیخ شده بود.

به گفته‌ی مردم منطقه، اقدام این سرباز را “نوعی خوش خدمتی به فرماندهان” عنوان می‌کنند.

سعید ویسی هم‌اکنون به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان پاوه بستری می‌باشد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

همزمان با این حوادث، نظامیان مستقر در پاسگاه “دوآب” شهرستان پاوه به کولبران و کاسبکاران منطقه‌ی نوسود شلیک کرده‌اند.

این حادثه که روز ٢٧ مهرماه به وقوع پیوسته با وساطت مردم روستای “نَیسان” و ممانعت از درگیری مأموران انتظامی پایان یافت.