قهرمان فرنگی‌کار جهان در زندان کرمانشاه خودکُشی کرد

Downloadآژانس کُردپا: ورزشکار کُرد و عضو اسبق تیم ملی کشتی ایران در زندان مرکزی کرمانشاه خودکُشی کرد.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، شب گذشته بابک قربانی قهرمان کشتی فرنگی که ماه‌هاست به جرم قتل در زندان به سر می‌برد اقدام به خوردن قرص می‌کند و به زندگی خود پایان می‌دهد.
وی پس از شنیدن حکم قصاص خود اقدام به خودکُشی کرده است.

قربانی در تیرماه سال ٩١ به همراه برادرش برای شکار به ارتفاعات اطراف کرمانشاه می‌رود که در مسیر بازگشت در سراب “نجوبران” به شنا کردن مشغول می‌شوند، اما ممانعت برخی افراد محلی، منجر به درگیری لفظی و فیزیکی بین آنها شده و در نهایت بابک قربانی با تفنگ شکاری خود فرد ممانعت کننده را به قتل می‌رساند.

بابک قربانی پس از شنیدن حکم قصاص خود اقدام به خودکُشی کرده است
مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با تأیید خبر خودکُشی این ورزشکار به تسنیم گفته است: روز گذشته پدر این محکوم به اعدام به ملاقات آمد و آنها باهم گفت‌وگو کردند و بعد از این دیدار، بابک قربانی تعداد زیادی قرص خورد و روی تخت خود دراز می‌کشد؛ وقتی مسئولان زندان متوجه حال بد وی می‌شوند، به سرعت او را به بیمارستان منتقل می‌کنند و به رغم انجام معده‌شویی، تلاش نتیجه نداد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز اعلام کرد: گویا قربانی چند روز پیش با یکی از دوستانش در زندان کرمانشاه قرار می‌گذارند که با هم خودکشی کرده و به زندگی شان پایان دهند که دوست او دو روز پیش در زندان خودکشی کرد و درگذشت.

تعدادی از قهرمانان ورزش به ویژه کشتی فرنگی سعی کردند تا بتوانند رضایت خانواده شاکی بابک قربانی را کسب کنند که موفق نشدند.

قربانی ٩٦ کیلوگرم عناوین قهرمانی جوانان جهان در سال ٢٠١٠ و بزرگسالان آسیا در سال ٢٠١٠ و قهرمانی بازی‌های اسیایی ٢٠١٠ گوانگژو و عضویت در تیم قهرمان کشتی فرنگی درجام جهانی ٢٠١١ بلاروس را در کارنامه خود دارد.