بیهوش شدن یک زندانی سیاسی کورد مبتلا به سرطان در سلول انفرادی

afshin_sohrabzadehافشین سهراب‌زاده زندانی سیاسی مبتلا به سرطان روده که به دلیل اعتراض به وضعیت جسمانی خود به سلول انفرادی زندان میناب منتقل شده بود، دیشب بطور بیهوشی به بهداری زندان منتقل شد.

آسونیوز: بنابه گزارش کمپین دفاع زندانیان سیاسی و مدنی، افشین سهراب‌زاده زندانی سیاسی که مدتی است به دلیل ابتلا به سرطان روده، در وضعیت وخیم جسمی به سر می‌برد و همواره مسوولان با درمان وی مخالفت كرده‌اند، روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۳، این زندانی سیاسی پس از اعتراض به وضعیت غیرانسانی و عدم انتقال به بیمارستان جهت درمان، به دستور مسوول زندان میناب به بند انفرادی منتقل شد. دیشب در حالی که از شدت درد بیهوش شده بود به بهداری زندان انتقال یافته بود.

یک منبع مطللع از این زندانی سیاسی به کمپین گفت: که نامبرده دیشب در حالت بیهوشی به بهداری زندان منتقل شده است که پس از تزیق چند مسکن و بهوش‌آمدن، مجدداً به سلول انفرادی انتقال یافته است. این منبع همچنین گفت: که پزشکان بهداری به مسوولان زندان هشدار داده‌اند که در پی عدم درمان این زندانی سیاسی و انتقال وی به بیمارستان، جان وی در خطر جدی قرار دارد و امکان مرگ وی بسیار زیاد است. گفته شده افشین سهراب‌زاده ۲۳ ساله، به دلیل بیماری سرطان روده و خونریزی داخلی به شدت در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد و دردهای او تنها با تزریق مسکن از سوی پزشک بهداری زندان کمی تسکین می‌یابد.