تجمع مجدد خانواده اعضای بازداشت شده کمیته هماهندگی در مقابل ستاد خبری اداره اطلاعات سنندج

10893780_394426787400983_354337403_nخانواده های اعضای بازداشت شده ی کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری (فردین میرکی، فرزاد مرادی نیا و ریبوار عبداللهی)، در مقابل ستاد خبری اداره ی اطلاعات شهر سنندج تجمع نموده، و خواهان روشن شدن هر چه سریعترِ وضعیت فرزندان خود شدند.

آسونیوز: طبق خبرگزاری کمتیه هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری،روز چهارشنبه 3/10/93، خانواده های اعضای بازداشت شده ی کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری (فردین میرکی، فرزاد مرادی نیا و ریبوار عبداللهی)، در مقابل ستاد خبری اداره ی اطلاعات شهر سنندج تجمع نموده، و خواهان روشن شدن هر چه سریعترِ وضعیت فرزندان خود شدند.

در مقابل، مسئولین و کارگزاران ستاد خبری اداره ی اطلاعات، با دادن وعده ی تسریع روند بازجویی و تکمیل پرونده ی آنان، جهت ارجاع به مراجع قضایی در هفته ی آینده، از خود سلب مسئولیت نموده، و عملا این عزیزان را مستوجب دادگاهی دانستند.

همچنین این فعالین کارگری در همان روز طی تماس های تلفنی بسیار کوتاهی که با خانواده های خود داشتند، از وضعیت نامشخص و شرایط نامناسب خود خبر داده، و خواستار پیگیری جدی خانواده های خود از مراجع مربوطه شدند. شایان ذکر است که فرزاد مرادی نیا در این تماس تلفنی از وضعیت نامناسب جسمی خود خبر داده، و بیماری خود را در شرایطی بسیار بحرانی اعلام نموده بود.