مید ایزدی صادق آبادی جهت تحمل حبس بازداشت و به زندان منتقل شد

خبرگزاری هرانا – امید ایزدی صادق آبادی، شهروند دارای معلولیت جهت تحمل دوران محکومیت خود، بازداشت و به زندان شهرکرد منتقل شد. این در حالی است که وی از مشکلات جسمانی متعددی رنج میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امید ایزدی صادق آبادی بازداشت شد.

براساس اطلاعات دریافتی هرانا، در حالی که این شهروند در تاریخ پنجم شهریور بابت پرداخت محکومیت جریمه نقدی خود به دادگاه مراجعه کرده بود، بازداشت و جهت تحمل دوران حبس به بند چهار زندان شهرکرد منتقل شده است.
یک منبع نزدیک به خانواده این شهروند ضمن تایید این خبر، در خصوص وضعیت جسمانی آقای ایزدی توضیح داد: وی به بیماری همانند ام اس مبتلا است که سیستم عصبی، حرکتی و تکلم او را مختل کرده است. این شهروند به تنهایی قادر به راه رفتن نیست و صحبت کردن برایش سخت است.
این منبع، گفت: حکم حبس و پرداخت جزای نقدی این شهروند چندی پیش توسط دادگاه تجدیدنظر استان چهارمحال و بختیاری عینا تایید شد.

در اردیبهشت امسال امید ایزدی صادق آبادی، توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان سامان بابت اتهامات “تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی (اقدامات رسانه ای و تبلیغی جهت تایید رژیم صهیونیستی)” و “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی” به چهار سال حبس تعزیری و پرداخت یکصد و پنجاه میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

امید ایزدی صادق آبادی، فرزند بهرامعلی، مجرد، متولد ۱۳۶۷ و ساکن شهرستان سامان است.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۳/۰۶/۲۱