کشف پولشویی 52 میلیارد تومانی در کرماشان/اختلاس میلیاردها تومان در سنندج

IMAGE635583197632368872رئیس پلیس استان کرماشان از کشف پولشویی 52 میلیارد تومانی یکی از کارکنان دستگاه های دولتی خبر داد. پیشتر نیز در سنندج ٥ معاون و عضو شورای شهر به اتهام اختلاس میلیاردها تومان بازداشت شده بودند.

آبشار سنه … آسونیوز: بنا به گزارش پایگاه خبری پلیس، «منوچهر امان اللهی» گفت: در پی اعلام اداره حقوقی یکی از شرکت های دولتی مبنی بر اینکه یکی از کارکنان آن شرکت با انجام مانور متقلبانه و با سوء استفاده از موقعیت شغلی از حساب

شرکت نزد یکی از بانک ها به نفع خود سوء استفاده کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : این کارمند متخلف مبلغ 52 میلیارد تومان به صورت متناوب از حساب شرکت برداشت و به حساب سپرده کوتاه مدت سود دار خود واریز کرده است. امان اللهی ادامه داد: متهم از 18 درصد سود حاصله و تسهیلات اعطایی مربوط به این حساب به نفع

خود و افراد خانواده استفاده و از درآمد حاصله اقدام به خرید یک واحد آپارتمان در گلستان – یک واحد ویلایی در گلریزان- یک واحد آپارتمان مسکن مهر و چندین قطعه زمین در سطح شهر کرده است.

چهارم بهمن‌ماه امسال، مسئول اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان سنندج به اتهام «تخلف و فساد» بنابه حکم دستگاه قضایی بازداشت گردید. پیشتر نیز در سنندج ٥ معاون و عضو شورای شهر به اتهام اختلاس میلیاردها تومان بازداشت شده بودند.

در دوره های دوم و سوم شورای سنندج اختلاساتی از سوی «تخت فیروزه» و «فرزاد هلالی» روی داده بود.