صدور حکم اعدام برای یک متهم در تهران

خبرگزاری هرانا – پسری در تهران که متهم است مادر و معشوقه او را به قتل رسانده، توسط دادگاه کیفری این استان به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، پسری به اتهام قتل توسط دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.

بر اساس این گزارش، در سال ۱۳۹۹ یک زن ۴۰ ساله با نام فریبا و یک مرد با نام صابر در تهران با سلاح گرم و چاقو به قتل رسیدند.

پس از تحقیقات اولیه توسط ماموران پلیس مشخص شد که فریبا چند ماه قبل از خانه شوهرش در شمال کشور فرار کرده تا با صابر در تهران زندگی کند. پلیس که به خانواده فریبا مشکوک شده بود پسر او را با نام آرش بازداشت کرد.

آرش پس از بازداشت به قتل مادرش و صابر اعتراف کرد و گفت: مادرم ۲۳ سال قبل با پدرم ازدواج کرده بود. آنها همیشه با هم اختلاف داشتند تا اینکه مدتی قبل متوجه شدم مادرم با مرد جوانی به نام صابر آشنا شده است. پدرم راضی به طلاق نبود و مادرم یک روز با صابر از خانه فرار کردند و دیگر بازنگشتند. من فهمیدم آنها به تهران آمده و در خانه‌ای اجاره‌ای ساکن شده اند. تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم. من از دو نفر از دوستانم کمک گرفتم و همراه آنها به تهران آمدیم.

من به همراه دوستانم رضا و نادر یک اسلحه ساچمه‌ ای و چاقو تهیه کردیم. ما نیمه‌ شب از روی دیوار به داخل خانه مادرم پریدیم. صابر در حیاط بود. او وقتی مرا دید شروع به داد و فریاد کرد. همان لحظه به سمتش حمله کردم و او را با چاقو زدم. سپس سراغ مادرم رفتم و به او شلیک کردیم. من گمان می‌کردم ممکن است صابر زنده باشد دوباره سراغش رفتم و چند تیر ساچمه‌ای به سر او زدیم. وقتی از مرگ آنها مطمئن شدم با دوستانم از خانه خارج شدیم.

در پی اعترافات آرش پرونده وی با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در روز برگزاری جلسه دادگاه آرش از کار خود ابراز پشیمانی نکرد و گفت مادرم با آبروی ما بازی کرد و مستحق مرگ بود.

نهایتا قضات شعبه قضایی مذکور آرش را به اتهام قتل صابر به اعدام محکوم کردند. همچنین به دلیل رضایت مادر فریبا از نوه خود، متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم در قتل مادرش به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

خبرگزاری هرانا ۱۴۰۳/۰۷/۰۴