انتقال یک زندانی سیاسی کُرد از زندان میناب به زندان بندر عباس

382193_575385922491579_1120468394_nزندانی سیاسی کُرد محمد حسین رضایی صبح امروز جهت مداوای پزشکی از زندان میناب به زندان بندر عباس منتقل شد.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمدحسین رضایی که بیش از سه سال است در بازداشت بسر می‌برد به دلیل ضرب و شتم شدید کتفش شکسته نیاز به عمل جراحی دارد، اما در این مدت مسئولان زندان همواره با معالجه پزشکی وی مخالفت می‌کردند، که صبح امروز برای معالجه پزشکی از زندان میناب به زندان بندر عباس منتقل شد.

یک منبع مطلع در این باره به کمپین گفت که قرار است این زندانی در یکی از مراکز درمانی در شهر بندر عباس مورد معالجه قرار گیرد، برای همین فعلا تا اعزام وی به بیمارستان، به زندان این شهر منتقل شده است.
محمد حسین رضایی هنگام دستگیری توسط ماموران سپاه پاسدارن مورد هدف گلوله قرار گرفت و بشدت زخمی شد که بعد از این حادثه هیچ گاه به طور اساسی مورد درمان قرار نگرفت.
“نامبرده در زمان بازجویی در بازداشتگاه حفاظت اطلاعات سپاه سنندج به دلیل آویزان شدن بلند مدت و ضرب و شتم شدید، کتفش شکسته و نیاز فوری به عمل جراحی دارد”.
این فعال کُرد خردادماه سال ٩٠ به اتهام عضویت در یکی احزاب کُرد اپوزیسیون حکومت اسلامی ایران در شهر سنندج بازداشت شده بود. که در مردادماه سال ٩١ از سوی دادگاه انقلاب سنندج در دو نوبت دادگاهی مجموعا به ۴۵ سال زندان و تبعید به زندان میناب محکوم گردید.